Laatste dag

28 augustus 2017 - Castiglione del Lago, Italië

IMG_2098
Vandaag moeten we ons klaarmaken voor de terugreis. Onder andere koelvloeistof en olie voor de auto ophalen want daar is te weinig van maar dat is niet waar het lampje voor staat. Wouter heeft naar de Ford service gebeld en het kan van alles zijn maar niet per se iets ernstigs. ALS we thuis kunnen komen, moet ie 'uitgelezen' worden en voor nu is het belangrijk goed te luisteren of de motor gek klinkt... Indien dat het geval is, direct stoppen en weer bellen. Nou ja, lekker dan!

Naar Perugia zijn we dus maar niet geweest gisteren op zondag, de auto krijgt een dagje rust. Qua voorbereidingen moeten we ook naar de Lidl voor lunch onderweg op dinsdag. En nog even de tricolore Farfalle ophalen die Wouter zo leuk vindt. Verder gaan we inpakken, afwassen en natuurlijk zwemmen en 'bruin bakken'. Genieten van het prachtige weer want dat hebben we straks in Groningen helaas niet meer.

IMG_2088
s Avonds gaan we uit eten, pizza natuurlijk! Vlak voor vertrek gooit Wouter nog even de sleutels op het dak?! Dit was per ongeluk en heel stom. Gelukkig kan Pim op het dak klimmen zonder dat dit instort en zonder dat hij eraf valt en weet zo de sleutels te pakken te krijgen. Nu kunnen we weg. Het restaurant ziet er niet uit, de serveersters wel, zij hebben een keurig pakje aan. De pizza's zijn erg groot en lekker! Nog een tiramisu en pancetta na en we hebben de vakantie qua maaltijd helemaal op z'n Italiaans afgesloten!
IMG_2111