Siena

27 augustus 2017 - Castiglione del Lago, Italië

IMG_2061
Ook n mooie stad! Wouter en ik zijn er met z'n tweetjes naartoe geweest. Dat was voor t eerst en het zal zeker steeds meer en meer voorkomen dat de kids op de camping blijven terwijl wij iets ondernemen. Best raar maar ook wel leuk.

Na ongeveer 3 kwartier rijden, was t even uitzoeken waar we de auto zouden parkeren en toen schoot Wouter in de stress?! Waren de zeurpieten deze keer niet mee, ging hij lopen mekkeren!

IMG_2077
Het bleek toch een leuk tripje: kadootjes voor Johnny gekocht, de basiliek van San Francesco bekeken en gezellig geslenterd langs mooie boetiekjes. Maar het was goed dat Pim en Marga niet mee waren, het was veel te veel sjouwen en klimmen voor ze geweest want hier is geen 'hop on hop off' bus.

IMG_2066
De dagen thuis op de camping zijn ook heerlijk, 's ochtends rustig opstaan en ontbijten, dan naar de 'water gym', uitgebreid lunchen en tijdens de siësta naar de supermarkt met airco. Dan met z'n allen naar het meer: lekker dobberen in de zwemband. Beetje lezen, podcast luisteren, zonnebaden en dan op naar de volgende maaltijd! s Avonds een spelletje of sportief doen, dvdtje kijken en slapen maar. Dat laatste geldt niet voor Pim, die gaat van 12 tot 2 uur s nachts even WiFi scoren, want dan is er niemand...

We zitten onder de muggenbeten, met of zonder DEET, het lijkt niet uit te maken maar zeker weten we dat niet. Irritante jeuk zeg! Vandaag heeft de thermometer in het dorp 41 graden gemeten, poeh poeh, dat zijn Las Vegasiaanse toestanden! Zou daarom ineens een ongewenst lampje branden in de auto dat volgens het Fordboekje 'storing aan de motor' betekent?
IMG_2084