Allerlei

22 augustus 2017 - Castiglione del Lago, Italië

Maandag
En dat is gelukt, hoewel de een het lekkerder vond dan de ander, net zoals thuis...

IMG_1997

We hebben een supermarkt gevonden en daar voor 99,93€  ingeslagen. Dat is welgeteld slechts voor 2 dagen voorraad! Zoals altijd op vakantie moet er geïmproviseerd worden met het kookgerei om een heerlijke maaltijd te serveren. Daarna gaan we de 2e avond achter elkaar Monopoly spelen en dat eindigt deze keer zonder ruzie met winst voor Pim. En niet te vergeten, we hebben in het meer gezwommen met de zwembanden. Heerlijk water, beetje veel wind dus nog niet echt relaxed dobberen maar toch!

Dinsdag
Vandaag weer een relaxed dagje, we zijn tenslotte op vakantie. s'Ochtends heb ik meegedaan met Water Gym. Volgens Marga zag dat er wel lachwekkend uit. Verder hebben we het treinstation gezocht  want morgen willen we, met of zonder kids, naar Florence.

IMG_2007

Vanmiddag weer naar de outlet geweest want er moest toch nog wat bij de Nike store gekocht worden, Pim is nu door z'n geld heen. Marga heeft alleen een trui bij Levi's gekocht en dus nog wat geld over. Wie weet gaat dat in Florence op!